onsdag den 2. november 2011

Jamen, okay så..

Vi har ombestemt os. Vi bliver boende lige her på Frederiksbjerg i vores fantastiske lejlighed. Primært fordi den anden, har lidt for meget ungdomsboligfeel over sig. I er da også unge, siger du. Jaja, men når man nu har en lejlighed, som godt nok kun har to værelser (altså den mangler et værelse til alt mit "lort"), men som i virkeligheden er super fed og lækker og overhovedet intet ungdomsboligfeel har over sig, så er det altså lidt åndsvagt at flytte og derfor at 1) skulle betale 1000 bobs mere i husleje 2) flytte et sted hen, der - helt ærligt - nok først bliver rigtigt fedt om 7-10 år, og der er vi - helt ærligt igen - jo nok flyttet.


Så. Vi bliver boende her, og vi har derfor flyttet rundt i stuen. Jeg elsker det! Billeder kommer snarest. Nu skal jeg gøre mig klar til min ynglingsonkels (ha, det kan jeg godt kalde ham, for har kun en) 50 års fødselsdag.

6 kommentarer:

  1. Kære Pernille, så fik jeg også produceret et "Ulla" monster og ungerne er vilde med ham, så de har straks bestilt flere :)
    Jeg er vilde med dine plancher! Men kender du det med at man bare ikke har plads til alt det fede(?) Vi har endda et gammelt verdenskort liggende i kælderen som endnu ikke har fået en plads, og det SKAL bare op :)
    kh

    SvarSlet
  2. Hurra for Ulla Monstre! :D Lægger du et billede op din blog? :)

    Jeps kender det alt for godt det med pladsmangel. Det er også derfor den ene må videre til en anden :) Elsker også verdenskort. De gamle er bare så fine :)

    Klem Pernille

    SvarSlet
  3. Hej Pernille :) tak for din søde hilsen inde hos mig . jeg vil med glæde følge med hos dig også :) Skøn blog :)

    KH Anna

    SvarSlet
  4. Dejligt I kan forlige jer med tanken om at blive boende alligevel:) Ofte er det jo meget nemmere, når beslutning ER taget. Glæder mig til at se billeder af den nye indretning.

    SvarSlet
  5. Ja og vi elsker jo vores lejlighed :) Det hele har bare stået lidt stille mens vi har været i beslutningsprocessen, men nu er der sket en masse. Glæder mig til at vise billeder, men har bare så travlt, og bloggen bliver altså desværre nedprioriteret.

    Klem Pernille

    SvarSlet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...