torsdag den 8. september 2011

Nye, gamle ting

Var på Ingerslevs bagagerumsmarked (igen igen igen) i søndags.  Her er hvad jeg faldt over:



2 små tallerkener, som er ret kitsch til en 10'er stykket. En Staffordshire skål som jeg er fuldstændig tosset med. Den grønne farve er bare lige mig.



 To dybe og to flade tallerkner med grå kant til 10 kr. stk. Hvad hedder det stel? Kunne godt tænke mig mere.



  En tallerkenrække til min mor, så den turkise herunder kan blive sendt videre til hendes veninde. Det er næsten synd at have en stor, ubrugt væg, og så ikke bruge den på en stor tallerkenrække.


Tallerkenrækken her har jeg fundet til storskrald, malet, lakeret og tapetseret



Faldt også over en Cathrineholm gryde uden lotusbladene. Synes den er ret fin, men den var samme størrelse, som den jeg har, så den blev stående til en anden heldig køber.



2 kommentarer:

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...