torsdag den 29. september 2011

Ny lampe

Har fået taget billeder af min fine magnet-kugle-lampe som har fået en make-over. Men ligegyldigt hvornår på dagen jeg tager dem, så bliver de altså bare ikke så gode, så I må nøjes.

Her ser I den før:







Den er købt for en flad 30'er (det kan man vidst ikke rigtigt sige?) hos Århus Klunserne, som virkelig er et besøg værd. Der er stadig det originale papir der ligger mellem lampe og magnet, hvor der står "Mønsterbeskyttet. Abo Randers A/S". Det er da lidt hyggeligt, ikke?

Efter:





Malet med blank, sort spraymaling, ny stof ledning (52 kr.) og ny afbryder (28 kr.). Så i alt har min super fede nye lampe kostet 110 kr. Det er da ret billigt, synes jeg. Jeg vil i den forbindelse lige slå et slag for RifRaf, som har de fedeste stofledninger og et virkeligt stort udvalg. Den ligger lige ved Skt. Pauls kirke, men ellers har de en webshop. Det fede er, at man kan købe stofledninger i metermål og så koster det kun 52 kr. pr. meter.

Lampen hænger nu i hjørnet i vores stue ved sofaen, så jeg har bedre lys, når jeg sidder i den ende og læse eller sysler. Mega dejligt :)

2 kommentarer:

  1. God ide med den funky ledning.

    SvarSlet
  2. Mange tak. Overvejede en sort, men det blev sgu lidt for kedeligt!

    SvarSlet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...