onsdag den 14. september 2011

Cupcakefabrikken

For nogle uger siden var jeg til workshop hos Julia fra Cupcakefabrikken. Det var hyggeligt, sjovt og lærerigt. Har gerne villet prøve at lave pyntede cupcakes i lang tid, men kunne ikke overskue alt det er jeg skulle ud og købe, og så var det her jo en oplagt mulighed for at prøve det hele af. Jeg fik et "gavekort" til workshoppen af Jeppe i fødselsdagsgave (han er nuser!). Her er hvad jeg fik lavet:















Her i løbet af efteråret udkommer den bog Julia har skrevet. Den skal helt sikkert stå på min ønskeseddel til jul!

2 kommentarer:

  1. Hej Pernille. Tak for de søde ord, jeg er rigtigt glad for at du hyggede dig. Og jeg kan sagtens huske dig og de fine cupcakes du fik lavet ;)

    Jeg sælger bogstaverne i butikken, men har kun 1 enkelt pakke tilbage. Der kommer forhåbentligt snart nyt på hylderne igen.

    Rigtig god weekend.

    Kh. Julia

    SvarSlet
  2. Det var bare en super fed oplevelse :)

    Hvor meget koster de hos dig?

    Rigtig god bag-weekend til dig ;)

    Klem Pernille

    SvarSlet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...