mandag den 18. juli 2011

København er nu ikke så ringe endda

For her kan man både finde sjove skilte foran tatovører:


Fin street art:


 Fede butikker:


Og smukke, smukke Nike Liberty Collection sneakers som Jeppe spottede gennem et vindue! Årh. Jeg dør en lille smule indeni hver gang jeg ser dem :') Endelig er de mine. Både nike.com og liberty.com har udsolgt, så jeg er glaaad. Nu skal regnvejret bare holde op, så jeg kan komme ud og lufte dem.


(skoene er selvfølgelig ikke det eneste jeg har købt. Indlæg følger senere)

2 kommentarer:

  1. De er seje de nye sneakers.

    SvarSlet
  2. Ja ikke? Jeg elsker dem :D Det er et af mine yndlingsprints fra Liberty, så det er jo helt perfekt.

    SvarSlet

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...