mandag den 11. juli 2011

Hylde i entre + Københavnshjælp

Har fået tapetseret og hængt den lille hylde op jeg købte for noget tid siden på Ingerslevs bagagerumsmarked. Malede den for noget tid siden, men min hjerne har lige været på overarbejdet med hensyn til hvordan den skulle hænges op. Skabet den hænger på er nemlig meget tyndt, men jeg fandt ud af det og det ser godt ud. Nu har vi endelig et sted til alle de der små ting, som af en eller anden grund altid ender på køkkenbordet. Nu jeg har fået streget to ting mere ud på min to-do liste.

  Før

  Efter. Skal have skiftet blomster wallstickerne ud med nogle nye. De skal helst være sorte, men har ikke lige fundet de rigtige. Alternativt må jeg jo male en eller anden silhuet derpå. 

Close-up. Tapetet er fra Tapet Caféen (tror jeg nok) og forestiller Vesterbro.

Apropos København. Vi skal derover torsdag - søndag, og mangler lidt inspiration til hvilke butikker man bare SKAL i. Jeg kan jo tælle de gange jeg har været i hovedstaden på 2 hænder, så er ikke særligt kendt derovre. Forslag modtages med kyshånd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...