tirsdag den 7. juni 2011

Fødselsdag

Nåja, i dag er forresten min fødselsdag. Og jeg har fået gaver! 




Jeg har fået en super fed køkkenvægt af Jeppe. Har også fået et "gavekort" til Cupcakefabrikken, så jeg kan komme til en workshop! Det er bare super fedt.  Blomsterne er fra min mor. Hun gav mig også en masse stiftblyanter + stifter + farvede stifter! Så nu er jeg all set, hvad det angår. Fik også lækkert, hvidt sengetøj af hende. Jeg skal applikere noget på det, så det matcher tapetet på soveværelset. Tror det bliver flot.




Den her har jeg også fået. Det er dog ikke rigtigt en fødselsdagsgave. Min far har købt en iPhone, og så har jeg fået den her. Det er et ordentlig trin opad lækkerhedsskalaen, selvom det skulle være en af de dårligste smartphones! Dog med et superduper kamera (mega lækkert).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...