mandag den 30. maj 2011

To-do liste

Inspireret af mange andre i blogland, vil jeg da også lige offentliggøre min to-do liste (så kan det være, jeg får afkrydset flere opgaver jo!). Der er intet system eller prioritering i listen, det er bare en lind strøm af ting der skal laves :)

- Sy puder + madras til mor færdig
- Hækle puder
- Male ramme til opslagstavle
- Betrække hynde til altanbænk
- Sy penalhus til tusser
- Sy Chicago Bears penalhus til Jeppe
- Male altanen
- Male indhak i soveværelse
- Sy puder til sofa (gråternet med turkis tittebånd)
- Dele madras i 3 + sy betræk
- Sætte hylde op over skrivebord 
- Sy sengetøj
- Sætte rullegardin op 
- Sætte gallerihylde op over seng
- Fuge badeværelse + male
- Sætte bordplade + hylder op på badeværelse
- Rydde ud i sko
- Sætte ny skuffe-dims op
- Sætte tallerkenrække op
- Ordne fodlister i soveværelse
- Male "pletter" på soveværelsesvæg
- Male vinduer i soveværelse
- Flytte stof + andet fra stue til soveværelse

Lidt system så, den er i hvert fald farveinddelt efter opgavens type! Jeg elsker lister :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...