torsdag den 5. maj 2011

Sweeney Todd med t-shirts

Tirsdag aften var vi inde og se Sweeney Todd på teatret. Flemming Enevold, Lotte Andersen og co. sparkede så meget røv på Johnny Depp-udgaven. Det var mega fedt, og ligger i hvert fald på en top 3 over bedste teaterstykker jeg har set, kun overgået af Darwins Testamente og Et Dukkehjem, tror jeg. Der er en scene, hvor Miss Lovett drømmer om hvordan hun og Sweeney skal bo på stranden. Statisterne/koret havde de fedeste outfits på der. Meget marine-agtigt og super sødt.


I samme åndedrag kan jeg da også lige vise mine nye t-shirts fra Mega Kup. Jeg kan bedst lide den med dødningehovedet. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...