onsdag den 9. februar 2011

Nyt gear

Jeg er "kommet" til at bruge penge - igen. Denne gang på en Seawhite skitse bog 25x25 cm. Den skal med mig på skiferie, så jeg kan få skitseret til optagelsesprøven. Og så tror jeg nu også den bliver fyldt med alt muligt andet. 

Snart vil jeg gerne bruge lidt flere penge, jeg egentlig ikke har. Det skal være på denne lampe  som jeg bare har forelsket mig hovedkuls i. Heldigvis kan Jeppe også godt lide den. 







Den er fra Idé Møbler og modellen hedder Hobby, er 180 cm høj og koster 599,-. Lampen vi har nu er kedelig, gammel og grim. Men jeg synes, det er svært at finde gulvlamper, vi har råd til og som samtidig er fede. 





Øv for en kedelig lampe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Yay! Jeg er vild med kommentarer. Tusind tak fordi du tager dig tid til at lægge en hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...